fredag 29 juli 2016

MTB 1572 Challenge - Proffs för en dag

Övernattar ikväll på hotell Statt i Motala. Här är det inte lika dött som det var förra helgen, men frågan är om det inte var bättre förra helgen med att det var dött.




Jag vann en tävling som Trek anordnade tillsammans med Funbeat, "Proffs för en dag!". Är i Motala och skall köra tävling imorgon. Hade möjlighet att låna någon av Treks vassare modeller, hard tail eller fullgung, men fick idag hem min nya tävlingscykel så jag behöver trampa in den inför långloppscupen nästa helg. Hoppas få tillfälle att testa någon av Treks cyklar hemma i Stockholm senare, kul att jämföra med de jag annars cyklar på.

Var förbi starten lite snabbt och cyklade några km för att veta vad som väntade i början. Det blir tungtrampat gräs i början följt av en asfaltssträcka. Gäller att pina sig lite på gräset och hänga på snabba pojkarna i början och hoppas få andas lite utför på asfalten.. Det är ändå masterstart så att det kommer inte flyga fram, gäller bara att hålla bra placering och inte bränna för mycket.




I Motala är det "Motala Stadsfestival", det är precis utanför mitt fönster. Eller, är det inne på mitt rum? Märker inte så står skillnad.. Rummet skakar av basen....

Jag sa till Malin att det skulle bli skönt att sova borta för att slippa vakna av någon som snarkar tidigt på morgonen, typ 4 och 6 de senaste mornarna.. Nu skall jag sova med ett disco på rummet, blir en utmaning det också.

Vi gör ett försök så får vi se.. De slutar säkert vid 2-3 i natt om inte annat... Zzzzzz

1 kommentar:

  1. Hej allihopa,
    Jag heter Herr, Rugare Sim. Jag bor i Holland och jag är en lycklig man idag? och jag sa till mig själv att alla långivare som räddar mig och min familj från vår dåliga situation, jag kommer att hänvisa alla personer som letar efter lån till honom, han gav mig lycka till min och min familj, jag var i behov av ett lån på € 300.000,00 för att starta mitt liv hela tiden när jag är en ensamstående far med 2 barn träffade jag denna ärliga och Allah fruktade man lån långivare som hjälper mig med ett lån på € 300.000,00, han är en Allah fruktade man, om du är i behov av lån och du kommer att betala tillbaka lånet, vänligen kontakta honom berätta för honom att (Herr, Rugare Sim) hänvisar dig till honom. Kontakta Mr, Mohamed Careen via e-post: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    LÅN Ansökningsinformation FORM
    Förnamn......
    Mellannamn.....
    2) Kön: .........
    3) Lånebelopp som behövs: .........
    4) Lånetid: .........
    5) Land: .........
    6) Hemadress: .........
    7) Mobilnummer: .........
    8) E-postadress ..........
    9) Månadsinkomst: .....................
    10) Yrke: ...........................
    11) Vilken webbplats gjorde du här om .....................
    Tack och hälsningar.
    E-post arabloanfirmserves@gmail.com

    SvaraRadera