onsdag 6 juli 2016

Morgoncykling och kaktusben

Efter äventyret i Frankrike är man tillbaka i vardagen... Pendlade till jobbet i måndags, benen känns duktigt sega efter förra veckans eskapader i de franska bergen...




Med dagens morgonväder tänkte jag att jag kör genom Hellas för att äta frukost uppe på ett av bergen...




Tyst och fridfullt var det, solen värmde och frukosten var kanon. Man var inte överdrivet sugen på att rulla vidare till jobbet..

Inför förra veckans äventyr gjorde jag ju ett övervägande som slutade med att jag rakade benen... Nu i idag när jag cyklade stacks det vid varje tramptag i knävecket... Ja, då var det bara att fila ner stubben igen....

Det blir en ganska lugn vecka med lite lite latjolajbancykling i skogarna för att låta kroppen vila lite och benen återhämta dig...


Förra veckans vänsterprassel på landsvägscykeln... Måste spana in något liknande att göra med MTBn.. Hong Kong i November är bokat... Peru är fortfarande med på "drömlistan"...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar